Här kan du felanmäla en produkt, eller anmäla att du vill nyttja din ångerrätt.

Returärende
Om du upplever att något är fel på varan och vill ha felet åtgärdat, så fyller du i formuläret nedanför och väljer ”RETURÄRENDE”.
Det viktigaste är att en detaljerad felbeskrivning finns på varan och att du berättar hur du vill få felet åtgärdat.

Vi hör av oss inom en arbetsdag för att hitta en lösning. Om vi behöver ta in produkten på kontroll eller reparation så står vi för fraktkostnaden.

Ångerrätt
Du har fri ångerrätt i 14 dagar från det att du mottagit din vara. Du får öppna och undersöka varan (gäller vid hårdvara) .
För e-juicer gäller att plomberingen ska vara obruten och produkten oanvänd (rör det sig om ett fel på e-juicen är detta ett Returärende istället).
När produkten anlänt till oss undersöker vi så den inte har utsatts för påverkan som bidrar till värdeminskning, eller på annat sätt försämrar dess funktion. I det fall varan har utsatts för sådan påverkan gör vi ett värdeminskningsavdrag på återbetalningen för att täcka de faktiska kostnader detta innebär för oss.
Vid alla ångerättsärenden står du som kund för frakten till oss. Packa varan väl emballerat – du har ansvaret för att godset anländer oskadat.
Vi erbjuder möjligheten att köpa en returfraktsedel till självkostnadspris, vilket oftast innebär en sänkt returkostnad för dig som kund.